close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הגג עומד ריק? השתמשו בו להכנסת כסף עם מערכת סולארית

מערכת שורשכח אדר א, תשפב01/03/2022

יש לכם גג בבניין שעומד ריק לגמרי? קחו בחשבון כי אתם יכולים להכניס ממנו לא מעט כסף על ידי לוחות סולאריים

תגיות:
צילום: freepik
יש לכם גג בבניין שעומד ריק לגמרי? קחו בחשבון כי אתם יכולים להכניס ממנו לא מעט כסף. אם בעבר הגג היה יכול להיות מנוצל למקום מנוחה, כיום תוכלו לנצל אותו לדברים אחרים. כאשר על הגג עצמו אתם יכולים להתקין מערכת סולארית שתכניס לכם בכל חודש אלפי שקלים. לא מדובר על חלום שלא תוכלו להשיג אותו – מדובר על מציאות ברת קיימא. מציאות שתאפשר לכם בכל יום מחדש לראות כיצד הבחירה שעשיתם משנה את החיים שלכם. אז מה אתם צריכים לדעת על התקנת מערכות סולאריות מסחריות או פרטיות? במאמר הבא תקבלו את כל המידע לפני שתעשו את הצעד הזה.

האם מערכת סולארית מיועדת לעסקים?
בהחלט שכן! האפשרות של התקנת מערכות סולאריות מסחריות פופולארית מאוד בימים אלה. לא מעט בעלי עסקים שיש להם שטח רחב מאוד מחליטים לעשות את הצעד הזה. הבחירה בהתקנת מערכת סולארית על גג העסק יכולה להיות יעילה כמעט מכל היבט אפשרי. מצד אחד המערכת מאפשרת לעסק כולו להתבסס על המערכות השונות. המשמעות היא שתהיה לכם אפשרות לחסוך אלפי שקלים כל חודש על הוצאות החשמל. יתרה מכך תהיה לכם את האופציה להכניס בכל חודש עוד כמה אלפי שקלים על החשמל שלא השתמשתם בו. מדובר על מערכת שככל הנראה תשנה את כל ההסתכלות העסקית שלכם – ותצעיד אתכם אל עבר הגשמת החלום.

כמה עולה להתקין מערכות סולאריות מסחריות?
חשוב להגיד כי התקנת מערכת סולארית מסחרית היא לא זולה, בטח כאשר הדרישות בהתאם. חשוב מאוד שתתקינו מערכת באיכות גבוהה, כזאת שתספק את הסחורה הרצויה מבחינתכם. העלות של התקנת מערכת סולארית על גג המבנה עשויה להסתכם בכמה עשרות אלפי שקלים. אך תזכרו כי מדובר על השקעה שמהר מאוד אתם הולכים להחזיר אותה. אחרי ההתקנה הראשונית תוכלו להתחיל לספור את הכסף שאותו תכניסו בכל חודש. הכסף שתכניסו על החשמל שתמכרו, והכסף שתחסכו על הוצאות החשמל. כעבור זמן קצר ממצב של החזרת הכסף שהוצאתם, תגיעו למצב של רווח נקי לגמרי.

כמה כסף ניתן לקבל באמצעות מערכת סולארית?
האמת היא שקשה מאוד לתת קביעה חד משמעית לגבי ההכנסה הצפויה. זה מאוד תלוי בכמות החשמל שאותו תהיו מסוגלים למכור בכל סוף חודש. ככל שיהיה לכם יותר חשמל למכור, כך תוכלו להרוויח הרבה יותר כסף. אנו מדברים בכל חודש על כמה אלפי שקלים ברוב המקרים. כאשר בסוף השנה תוכלו למצוא אתכם מרוויחים כמה עשרות אלפי שקלים. בראייה לטווח הרחוק ניתן להגיד בפה מלא כי הרווח שלכם רק ילך ויגדל. הרי בעתיד הלא רחוק כולנו נתבסס על אנרגיה סולארית, ואתם תהיו אלה שתעשו את הרווח המשמעותי ביותר.

כיצד בוחרים מערכות סולאריות מסחריות?
ברוב המקרים מוטב כי תשאירו את מלאכת הבחירה לאיש מקצוע מנוסה. הרי אין לכם את הניסיון ואת הידע הנדרש לבחירת מערכת סולארית. לכן רצוי מאוד שתחפשו איש מקצוע שמכיר את התחום הזה על בוריו. הוא יצליח להסביר לכם איזה מערכת סולארית תתאים לגג שלכם כמו כפפה ליד. בעת בחירת המערכת הסולארית יהיה עליכם להתייחס לגודל של הגג שעומד לרשותכם. בנוסף יהיה עליכם לבחון מי היא החברה שמייצרת את הלוחות הסולאריים שאותם תרכשו. תמיד יהיה כדאי לשמוע חוות דעת מאנשים אחרים שכבר התקינו מערכות סולאריות מסחריות. ברגע שתעשו בחירה זהירה לא תהיה סיבה שלא תמצאו אתכם קוצרים את הפירות בסוף הדרך.
הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה